Pages

Wednesday, January 23, 2013

Kecewa

Dah tak terbendung rasa kecewa ni bile depan cakap lain blakang cakap lain. Bermuka muka sekadar untuk mengambil hati. Hurm......


No words can describe bout my feeling rite now!


U guys cant be trusted!



8 comments:

anna alaui said...

tak suka kan org yg talam dua muka ni..

__✿HARISA✿__ said...

❤ Assalamualaikum, tuan owner , saya nk mintak izin tumpang promote sikit ya.
Wahai wanita, teringinkah kulit yang mulus dan gebu? Bersih dari jeragat dan kulti bercahaya? Jika ingin lawati lah blog saya! Sempena harga promosi masih berlangsung, cepat2 dapatkannya! Bagi kaum lelaki, anda pun boleh cuba dapatkan produk Vitamin C saya. Jngan segan2 ye. Segala pertanyaan akan dilayan dengan mesra :)http://qistinaharisa.blogspot.com/

::EIDA:: said...

manusiaaaa kan hani..... mymph!

liza♥aufa said...

biasa la hani , manusia, sabar jerk ok~

hanidatul shatira said...

anna : tu lah....mslahnya antara org terdekat yg mcmtu...sangat kecewa!

harisa : promote le..no probs :)

ida : kan! no words can describe...so frustrated !!

liza : sbb manusia je..kalo binatang da kene sembelih da tu..hahahaha

PUANSTOBERI said...

sabar... pasti ada balasan setimpal utk org tu :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

sbr ya hani.dugaan utk org2 yg bsbr.byk pahala u tu. =)

hanidatul shatira said...

kekda : huhuuu...payah antara dua daerah ni..hahahahah (pusinggg pale...tak faham)

maera : insy..aminn

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™