Pages

Monday, September 9, 2013

beratnye rezeki untuk itu....rasa cam nak give up pon ada tapi tak baek la kan...semua tu datangnya dari Allah. tak menangis pasal aku tak ngandong...cuma sedih pasal adopt baby pon berat...adeje masalah

mungkin belum masanya.......

9 comments:

::Em Hej:: said...

sabar ye hani...mungkin bukan rezeki lagi..Insya Allah ade tu nanti rezeki yang tak disangka2 :)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

sabar ye Hani, betullmungkin belum sampai masa nya. kita merancang, Allah swt menentukan. teruskan usaha ye

hanidatul shatira said...

eh n yana : sabarrr je lah

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

Allah tau masa yg sesuai untuk anda.insyaAllah.yakin pd rezekiNya.sabar ya..take care.jgn stress2 sgt. =)

Carmello said...

sabar je yang boleh kita ucapkan.. Saya sendiri kenkadang rasa nak putus asa dah.. tapi terkenang ramai lagi yang lebih berat ujian dia... Teruskan juga lah usaha.. :)

sweet tooth said...

Ada hikmah tu hani... Allah nak bagi yang terbaik untuk hani dan suami. Jgn putus asa k :-) disebalik setiap kesulitan, pasti ada kesenangan yg menanti.

Suwaibah YS said...

Hani

jagn stress sgt ye.. yup mungkin belum masanya.. mungkin Allah nak bagi rezeki lain dulu.. :)

afrah hana said...

InsyaAllah kalau ade rezeki tak kemana.. Banyakkan bersabar, jgn putus asa.. :)

Anugerah Terindah Diaries said...

sabar dear.. insyaallah,. Bile tiba masanya , Alah akan beri yang terbaik .. tawakkal dan usaha ok.. jgn byk stresss.. :)

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™