Pages

Tuesday, May 17, 2011

kenduri kawen cu mat!

cu mat adalah adik abah hani yang paling last sekali
kebetulan nama cu mat ni MOHD AKHIR BIN RAMLI
so secara kebetulan masa die nak akad nikah tu before jam 12.00 tengah malam
tok kadi tu akan menamatkan perkhidmatan menikahkan orang sebab dah pencen
so cu mat ni kira pasangan terakhir yang die nikahkan.....
hohoohoh.....


ok cer teka berapa agaknya adik beradik abah hani nih??


hihiihihihih


ok, hani ada 2 orang adik beradik
saya bongsu dan atas hani ialah abang hani
beza jarak umur kami ialah 4 tahun
hani lahir 2.4.1986
abang hani 3.4.1982




memandangkan adik beradik hani sikit, ramai sangka mak and abah hani pon adik beradiknya sikit gak
tapikan uols.....
whoaaaa.....
adik beradik abah hani ialah seramai 14 orang


huhuhu...sangat ramai dan adik beradik mak hani lak ialan 7 orang


dan kami 2 orang




dan agak agak berape lak pulak bilangan anak anak kami nanti
hohohohohoh




ok ni hani nak letak sikit gambar cu mat n bininya


selamat pengantin baru yek!!!


smoga kekal ke akhir hayat


p/s : sekarang jangan cakap KE ANAK CUCU taw...nanti bile da ada cucu....cer** pulak...huuuuuuuuuuu...simpangg!!!!!


so afdhal kita sebut, ke akhir hayat.......


aminnn...




dari kiri : nurul heliena fareesya (yang didukung) , hazarul sazili  (yang mendukung), shahrul nizam (baju hitam tu suami saya) hamid (baju merah tu abah saya) pengantin duduk kat kerusi, muhammad hezry farihin (yang duduk tu), salmah uthmawi (baju hitam, mak saya), hanidatul shatira (baju biru), nurul fadzillah syahril (baju merah)

abang saya, akak ipar saya, anak buah saya dan saya!











ok lupa nak mention....abah hani anak ke 4 dari 14...huhuhu....




No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™