Pages

Thursday, November 3, 2011

mereka..

dah lama perhatikan

kebanyakkan TTC 

ada PCOS and RU (retrovert uterus)

huhuhu


takotnye.......hurm...



5 comments:

hikari said...

hehe... takut dengan kami yang PCOS and RU ni ke.. jengjeng... makan orang tau! hehehe...

Selagi tak disahkan oleh gynea.. jangan cepat dah takut ye.. Syukur lah seadanya..

Renee Meow said...

and im one of them..huhu.. T_T

hanidatul shatira said...

hikari : hehehe..bukan takot dgn mereka yang ade..cume risau takot ter'join' same...nak jumpe gynae pon seram sbb takot tak boleh terima kenyataan

renee : eh..u da cek???before kawen???good..cepat bertindak kalau dah ade..kan senang..so tak perlu berharap macam me :(

hanidatul shatira said...

hikari : hehehe..bukan takot dgn mereka yang ade..cume risau takot ter'join' same...nak jumpe gynae pon seram sbb takot tak boleh terima kenyataan

renee : eh..u da cek???before kawen???good..cepat bertindak kalau dah ade..kan senang..so tak perlu berharap macam me :(

Mrs Evergreen said...

yeah.. kalu ada PCOS, mesti susah nak conceive.. heheh.. salam kenal.. :)

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™