Pages

Sunday, April 8, 2012

Rehat

Selamat petang

Bajet nak rehat rehatkan diri la konon, nak tengok hindustan....cerita cerita zaman hani..hahah....(I peminat hindustan!! X tipu!)

Baring baring, and asben men game Winning Eleven beliau........terus dunia tak sedar seketika! Hahaha....hani tertidur :p


Tak pat nengok hindustan, terjaga dari lena yang singkat......tengok asben dok mengunyah..haih..lapa pulak perot. Teruslah hani join sekaki. Hihihi

Eh, macam tak cukup..............hani amik jajan jajan yang dibeli...makan lagey

Pastu, baring..........uish...bermakna sungguh rehat hari ni.....


Berselimut bagai sebab asben pasang ekon yang hani rasa sekarang, terlalu sejukkkkkkkkkkk!!!!!!!!!

Mata mengantok lagey, let's titon! Before 6 bangun.....siap-siap, nak keluar cari makan dan MENONTON ABPBH!!

Hahaha...ok..babai! Jum rehat...hhahahah


Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

::EIDA:: said...

Santai gila hari ni hani ! hee~~

Ida masak, makan, basuh baju, idai baju, lipat kain, gosok baju seminggu.... tolong hubby basuh tempat kucing.. waaahh.. penatnya!!!

*semuanya sebab nak tgok APBH jugak malam ni..* heee~

::EIDA:: said...

Eh hani, tu sticker kat tepi , sepatutnya hani holiday hari ni ke??

Umaira Umar said...

sgt nikmat bukan kalo begitu...
manje2kan diri katanye..hehehehe...

hanidatul shatira said...

eida : taklah..hani tak jadi pegi ;(

umaira : hehehehe.....manje terlebey nih..hahaha

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™