Pages

Monday, October 8, 2012

testimoni vco saya

dah lebih 2 minggu pakai.....tak tahu nak cakap ape perubahan yang ada sebab hani tak prihatin sangat dengan kondisi tubuh badan

tujuan utama pakai vco ni sebab nak kan kulit tu cantek..hehehe...gedik !

tapi baru 2 hari pakai, kawan kawan tegur muka naik bintik bintik...

hurmm.....n hani pon perasan perubahan tu...bintik bintik kecik but bukan jerawat

so hani assume, maybe untuk pertama kali kan...so hani bagi masa lagi

n til today, still bintik bintik wooooo..........


perlu ke hani teruskan pemakaian tu??????

cuma...cuma...cumaa....satu yang hani perasan, ada la hani kopek sikit cam jerawat kan.....tanda n kesan tu cepat hilang....tu je la kot buat masa ni kesannya


bab bintik bintik kecik kat muka tu....adoii........sadis!

6 comments:

Munah's daughter said...

akak... biasa la tu awl2 pengunaan.. die kluarkn toksik dr bdan dlu..mne2 kuman2 jahat, die tendag buang.. nt insyaAllah d licin..truskn dulu... kesan die cepat bg org y de metabolisma tgi...

hanidatul shatira said...

yeke....owh..gitu eh...adoi...bab kene mengena ngan muka tu agak lemah sket...hehehe..tape2..insy masih guna lagi.ccuma amik sehari sekali je

Baby Sokmo said...

salam.. teruskan2..
insyAllah..t muka lambat tua, awet muda..xde sakit lutut, xde uban..xde resdung.. :)

hanidatul shatira said...

lambat tua eh..hehehehe....tu yg nk dengar tu..muahaha..insy..sy teruskan....tp kurang kan dos sehari sekali je kot amikk

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

salam hani.terus kan je.memang camtu dia keluarkan semua kotoran yg tak terkeluar.kejup je pastu.pastu muka jadi glowing, bekas2 sume pudar. =)

miz fetty said...

saya pun ade guna jgk..mula2 pakai trasa cmtu la..pastu lama2 alhamdulillah dah makin ok...syukur sgt... :)..jgn lupe visit my blog tau..tq akak..

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™