Pages

Monday, August 30, 2010

akan menjadi habit setiap hari


baru 4 hari aku menelan innershine nih
hurmm...rasanya macam kite makan buah prune la
da name pun pati prun kan
bole diterima oleh tekakku
da sangat sedap tapi lepastu kene minum air kosong sebab pati die sangat pekat
aku nak teruskan menelan innershine ni sampai la hari majlis aku nanti
another 3 months to go!!!

selain itu juga

aku sekarang ni nak berjinak jinak menggunkan detox foot patch nih

semalam aku pakai
takot tak kuat die punye gam tu
so aku pakai sekali ngan stokin mase tido
lagipon skang ni aku kene pakai stokin mase tido
takot nanti angin dalam badan lagi kuat even sekarang pon da macam taufan da
hahahahahahah
tak lah....sebab nak bagi lena tido
tido aku sekarang ni tidak berkualiti kerana asyik terjaga jekk
aiyo...macam macam aku mimpi pelik lately


hopefully takde pape berlaku
kesan dari pakai foot patch nih???
eeeeeeeeeeeee.....aku tanak post pic nye

geli uolss

tapi orang kate tu la elokkkk
kuar toksin toksin dalam badan
dan peringkat toksin aku ni masih dalam kawalan lagi
belom tahap dewa punye teruk
so aku nak teruskan memakai sehingga aku rase nak pakai laa

hahahahahahah

kalau cakap sampai da kawen
nanti bile pas kawen abeh sume tak jaga kan??
so better tengok la sampai aku rase lega dengan toksin toksin di badanku sekarang


nyahhh kamu!!!!!!

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™