Pages

Friday, August 20, 2010

jalan jalan & BB

BEFORE KORANG BACA, AKU NAK GTAW..TARIKH ENTRY NI SEKITAR BULAN JULAI 2010, hohoho...NI DRAFT LAMA YANG LUPE NAKKU PUBLISH...heheheheheheh

maaf atas kesalahan saya yang sudah lama tidak meng'key-in'kan entry terbaru
penyakit M yang melanda diri membawa padah sehingga blog ini sudah bersawang sawang dan hampir hampir lost password
hehehheheheeh
maaffin gwe yaa~!!!!!


last week, hari sabtu lebih kurang jam 2 petang
my beloved fiance..cewahh...terformal pulakk
ok..ok...kite go tru je la yek
malas nak karang karang cerita sebab tak reti nak mengayat..heheheheh

kitorang pegi ke Jalan Conlay
nak taw tak sebab ape????
haaaaaaaaaaa...sebab ada pameran kerja kahwin

almaklumlah....bride to be macam aku ni
even aku rase semua persiapan hampir hampir siap
tetap tak puas hati sebab masih ada lagi segelintir persiapan yang aku rasa tidak memuaskan hati aku

sesampai je di Kompleks Kraf Jalan Conlay
aku dan mr. tunang terus mencari parking
ini disebabkan oleh pengalaman tahun yang sudah di mana amatlah sukar untuk mencari parking sekiranya anda semua pergi di waktu kemuncak pada hujung minggu cuti sekolah
hehehehehe...[hayat tak hengattt~!!!]

dannnnn kami pun agak pelik bin ajaib sebab banyak juga parkir yang masih kosong
hurmmmm....apekahh sebabnya?????
setelah mendapat tempat 'selesa' di parkir
kami pun segera menuju ke tempat tempat pameran kerja kahwin tersebut di adakan


agak pelik sebab tak ramai orangg
huh.....betolll ke nih????????
macam tak percaya pun ade
dalam hati aku berkata-kata
'tak dapat sambutan ke kalini'???

kemudian kami pergi ke satu persatu booth ataupon kawasan tempat pameran
pon masih sama
tak seserabut tahun lepass
maaf la kalau ada yang tidak setuju dengan cerita aku nih
ini lah yang aku rasa masa hari sabtu jam 2 petang di Kompleks Kraf tersebut
tak serabottt [maksudnya tak happening] macam last year~!!

last year aku pegi tapi seriously sangat gempak n menarik~!!!!
satu persatu booth aku pergi
ada yang sampai entah kali keberapa aku jumpe dorang dorang sume tu sebab aku rase
selagi ada or kat memane yang kami tahu pameran pengantin ini diadakan [disekitar KL SAHAJA laa]
pasti kami akan memunculkan diri di sane
heheheheheehheehhe
sampai ada orang siap da kenal kami daa
manjang je ade muke nii
hohhohohoho

bukan pe.....nak survey fesyen fesyen baru, pelamin pelamin baru
gift gift best dan sebagainya
mesti kite nak yang terbaik untk majlis kita sendiri kan???

lepas da habis semua tempat kami jelajah
dalam banyak banyak pameran yang aku tengok kat sane
aku tertarik dengan KOMPANG diorang

kebetulan aku datang tu konon ada satu pengantin sedang berarak
[tapi aku tak pasti tu pengantin betol ataupun olok olok, tengok gaya macam betol jek]hehehehehhehehe
entahhlahhh
aku tertarik dengan orang belakang pengantin tuh
ramai ramai pakai baju melayu ala-ala johor gitu
lepas tu ada main kompang, ada main drum, ada menari menari
nampak ceria je even pengantinnya macam suram n tak gempak macam tahun lepas

aku mencari cari la di manakah gerangan kumpulan kompang itu berasal namun HAMPEH~!!!!
aku siap tanya orang orang di kalangan Kompleks Kraf tersebut
dorang cakap kumpulan tu adalah orang orang Kompleks Kraf sendiri
hurmmmmmmmmmmmmmmmm [dalam hati, mesti gilesss mahal kalo nak hire dorang untuk kenduri nanti]
selepas tu...kami menuju ke PLAZA LOWYAT
mencari BLACKBERRY
hehehehehehehheeh

penat mencari satu persatu kedai untuk mendapatkan harga yang terbaik
ada yang murah ade yang mahallll
finally BB ni la yang aku pilih
tapi white color
hehehehehheeh....
tenkiyu mai lep

ni pulak batteri X Level yang katanya bertahan lama sket la dari battery asal
ye la kan...bile da pakai BB ni...macam macam la application die yang kite nak explore n guna
so orang kedai tu cakap, battery ni 'belli gud w0o'
price???hurmmm....pricely tapi entah..en tunangku...baik na hati beliau...beli jugak la battery ini untukku...hohohoh

cantekkan BB hitam ni???nanti.....aku sedang meracuni en tunang untuk membeli BB hitam ini pula...http://www.emocutez.com


No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™