Pages

Friday, August 27, 2010

shopping raya...yeayyyyyy

tumoro
me n en tunang nak soping rayeeeeeeeeeeeeee
hahahahahahahhah
gelak gelak manje sebentar
esok en tunang akan amik kat rumah awal pagi
tadela awal pas subuh
lebih kurang jam 9 pagi gitu
beliau akan sepantas kilat mengambilku untuk merebut parking di JALAN TAR
jalan tar????????
jalan yang penuh dengan kesesakan ketika tibanya musim perayaaannnnnn
dan paling havoc adalah diwaktu raya la...raya aidilfitri
sangat sesak OKAY!!!!
hehehehe...tengah pikir pikir kat kepala otak  ni
ape mao beli sok???
hurmmmmmmm
en tunang....!!!!!!
saya mao
.
.
.
.
.
.
.
.
semestinya.......saya penggila kasut sejati...hahahahha
saya mao ini!!!!!
harga a bit mahall...tengok bajet la dulu 
saya mao baju kurung pahang tapi kain cotton
saya suka sebab fizikal bawahan saya amat besar
ahhahahhahahahah
kasut ni kalo leh sye nak wedges studed
sangat cantek bukan???
lawa kan???even peha saya membesar tapi takkan saya nak pakai jeans yang besar juga???
tidak!!!
 
tudung 'bawal'
maaf..saya terlupe name sebenar tudung ini
nanti saya google yek
heheheheheh

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™