Pages

Friday, May 18, 2012

OPK lagi

ok...nak amik gambar pun rasanya macam tak berapa nampak
tapi hani nampak line kedua tu
sangat light light....samar samar

so, not ovulate again...on CD11

hani buat, jam 2.50 petang..was it the right time to do it???

or hani perlu buat lewat lagi????


p/s : susah jugak nak taw time ovulate nih........hurmm....

6 comments:

::EIDA:: said...

Hani, 2.30petang is the best time.. Yannie ajar ida hari tu... =)

hanidatul shatira said...

yeke...hurm...ida...hani banyak minum air sebelum buat tadi......so kalo repeat 6pm nanti boleh kan?

Little world said...

Selalunya Hormon tu tinggi masa thgr..selepas tghr hormon tu kurang disebabkan dah cair-takot salah plak..tapi kalu btol2 ovulate ..tghr TERANG.. petang pon akan TERANG..line paling Ok bila kedua-dua line tu sama2 TERANG..yang tu BF+VE...tgk sama keadaan EW...god luck

hanidatul shatira said...

sue : owh....orait..insy....doa2kan hani ehh

cinta03 said...

klu tak silap, test pepagi..masa first buang air...tapi rasa nya mmg confrim dah tue..sbb klu tak der, tak kan keluar line 2 tue kan?? :)

hanidatul shatira said...

cinta...test pepagi?? tu bukan untuk UPT ke?? ni opk......

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™