Pages

Wednesday, February 16, 2011

chinese calender for planning

korang!!!
oke..kalini nak story about pregnancy plaks
jangan salah faham okies
saya masih belum "berisi" lagi
just nak share story sikit sikit sebab bole nak dikatakan everyday dekat ofis ni kawan kawan story about anak anak and pregnancy matters

so now.....

hani nak share sikit pasal chinese calender for planning gender ni
jangan terlalu percaya ok!
cuma ini berlaku mungkin secara kebetulan sahaja

ada sebahagian kawan hani cakap benda ni mujarab a.k.a menjadi dekat dia
korang tengok la jadual kat bawah ni
kalau nak planning for baby gender/sex kan
hani nak terangkan pon tak berapa faham sangat
but kata mereka
da 1st time kita 'bersama' suami, tarikh or bulan tu lah kite start bole tengok kalender nih
kot kot la ade sum ppl nak baby boy
so bole tengok, bile waktu sesuai untuk bersama bagi mendapatkan baby boy
itulah yang dikatakan oleh kawan hani
so....selamat mencuba! for u guys and me too!
hakhakhak......

(sila klik untuk tumbesaran yang hebat!)

(sumber : saya google dan save image)






p/s : ramai dah tanya hani bile plak saya nak "berisi" nih, so jawapan saya ialah : Allah murahkan rezeki saya pada part yang lain but untuk zuriat, rezeki itu belum sampai lagi.......kalau ada, hani announce kat uols k!
SAYA BARU BERKAHWIN : 1 BULAN DAN 29 HARI

3 comments:

mykhalis said...

semoga cepat berisi k? saypun tak lama lagik akan jadi ayah.. menunggu hari je skrang.. 1st komen kat sni..

E K A said...

wah...leh plan utk gender lak ae...hani awal lagi...kita ni dah setahun tau.sakit tinga dgr soalan camtu.haisssyyy...

hanidatul shatira said...

eka : tulahh...sakit tinge n hati ni taw...menchik tol dorang nih........

mykhalis : waaa....yeke....congrates la yekkkk

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™