Pages

Wednesday, February 9, 2011

specky today


akibat tidak memakan sayur
but ekceli saya makan la jugak sebenarnya
tapi entahlah.......
da nak jadik kot
minggu ni saya rasa mata saya tak larat pandang PC lama lama
ekceli saya memang pakai cermin mata cuma rabun saya bukanlah yang kronik
only 0.25 je kot rasanya
rabun cahaya a.k.a silau sahaja
diz week memang sumpah tak berapa tahan mata nih
so saya pon pakai la balik cermin mata yang hubby present before kami kawen


macam mak nenek je muka tu kan???!!!!!

duh!

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

takla..comey aje =)

Yang Chomel,
Khumaera Ismail

hanidatul shatira said...

hahahahaha.....yeke???

wheee..kembang kempis kejap...


tengsssssss

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™