Pages

Wednesday, February 2, 2011

kalau pergi kedai makan............

guys....
selamat tengahari a.k.a petang sudah
korang lunch ape tadi??
whehehehehe.........
ni la masalah  yang selalu saya hadapi
menchik pon ade kekadang
taw x pasal ape
pasal nak mengorder makanan
haihhhhhhhhhhh
susahhh taw
banyak sangat menumenu untuk dimakan
so kepala pon da peningggg laaaaaaa

nak makan benda yang jarang dimakan??
nanti tak sedap
saya sendiri yang bad mud!
ngeeeee...tu la yang selalu cik suami cakap kat saya
pantang salah sikit orang kedai tu bagi menu
mula la muka mencuka jerukkk
hohohohoooooo

dan perkara ini berlaku pada lunch tadi
dah tak tahu nak buat or makan ape dah
setiap kali pergi kedai makan
antara menu menu yang feveret untuk saya order
  1. kuey tiaw basah takmo toge! (i het toge!)
  2. nasik goreng kampong
  3. mee kungfu
haaa...ni je la menu menu yang selalu sangat saya order
hurmmmmm.......
plz..next time xmo dah order menu yang sama
korang ada cadangan tak nak makan ape lepas nih???
plz plz pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

mulut ni haa....mesti sebut menu menu di atas
amat susah la nak sebut
tomyam ke....mee bandung ke...hailam ke...
p/s: harap maaf..ini entry mengada ngada sikit
saje bosan tak taw nak buat ape...
harharharharharrrrrrrr

sekian, maceh!

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™