Pages

Monday, October 31, 2011

semua beli tapi........

orang dok sibuk beli itu ini untuk mudahkan diri mengandung

hani pon beli jugak

setakat ni hani dah beli

acid folic...orang kata Appeton punye ok, hani beli jugak Appeton punye brand
air zureat atika beauty
bidadari
pil maharani
premium beautiful corset
lactolite
EPO
buah zuriat berbijik bijik
serbuk kurma

haa....makan buah delima (kekadang)
makan sayuran
kurangkan fastfood (jarang-jarang)
stop air bikarbonat (stop terus)
buat air tauge, tak menjadi, buang terus



boleh nak dikatakan benda-benda yang hani beli kat atas ni
semuanya belum dirasmikan lagi kecuali air Zureat Atika Beauty tu
lain-lain cantek lagi dalam kotak
hahahha

macam tu ke orang kata usaha???!!!!

dush**!!!!!

7 comments:

iNtaN said...

hani..time sy nk peknen tu..sy mkn jamu ratu dara..tu utk kesuburan jugak..tryla..mn tau bley..insyaallah dgn izin Allah..

hanidatul shatira said...

owh...yeke....orait...jap g nak ajak asben g beli terus...hehehe...tenkiu :D

::Roz:: said...

Hani...apa yg kita cube..kita kena yakin..yakin dengan seyakinnya..yang lain serah pada Allah...jgn cepat putus asa k...

hidayah said...

kakak, dulu saya pon xterus lekat. masa nak kasi lekat tu, saya selalu makan buah kurma. masa tu bukan bulan pose. ssh gak nak cr kurma. jumpa gak kat carefour. tp yg kureng kualitinya. pakcik saya kata, kurma x pernah busuk. jd, kental je beli.

mkn hari2 dlm 3 4 biji sehari. makan sampai rasa nak muntah la. haha. tahan je. bukan x sedap. tp bile makan dipaksa begitu la. hehe.

sebelum makan, duduk menghadap kiblat & niat. ni org tua yg ajar.

mgkin rezeki saya, akk opis hkl bawak kurma nabi, kurma ajwa & air zam zam (mak ayah dia buat umrah). dia bg saya n saya niat. akk tu mmg tau saya nak anak.

alhamdulillah. after 6mth lekat.

saya suke makan pedas2x. yg ni saya pantang jgk wlpun x berapa nak pantang sebab ramai sgt yg tego jgn mkn pedas kalu nak lekat.

good luck kakak. allah bukannya xtau betapa sukarnya kita. ada hikmahnya. saya pon penah rs. akk & hsband dapat rezeki lain dulu, insyaAllah rezeki anak esok lusa. amin.

love u, yaya.

iNtaN said...

cbe mkn utk sebln..sy ari tu mmg nk sgt baby..tu yg try mkn jamu ratu dara tu..mmg xsempat sebln mkn da lekat..

hanidatul shatira said...

roz : insy....pasni nak cuba habis habisan..heheheh

yaya : kurma yek??? hurmm..akak pon tak makan sangat kurma ni...tapi kene cari jugak la pasni....thanx yaya....insy...doa2kan rezeki akak k...muahx !

hanidatul shatira said...

kak intan : ingat petang ni nak pergi..sebab dah cakap kat asben dah....die x kisah...hehehehehe...tengkiu..... :D

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™