Pages

Thursday, January 5, 2012

dress pilihan untuk saya yang gemok !





semua yang gambar kat atas
semua saya  beli
ada dua jenis kan
dua design
dan ada beberapa warna kan
dan beberapa warna setiap satu tu saya beli juak!


hahaahah

sebabnya?? 

saya dah gemok
bile saya gemok
saya nak pakai ketat ketat dah agak macam memalukan diri sendiri
so masa 1st time beli tu
bergaya depan asben
and he said, boleh la beli lagi kalau macam tu
so on da spot trusssssssss

saya meng'order' lagi
hahahah...nasib baik ada stock lagi taw
so, sekarang, lebih selesa memakai dress sedemikian rupa
nampak a bit 'slim' sikit
hahahahaha


hani beli kat sini
sebab die untuk orang bersaiz plus size

hohohohoh

dan yang memperagakan baju baju tu adalah ownernya

harga?? murah la......kategori murah 



sila la membeli..ecece..promote promote

sebab hani memang tiap tiap bulan WAJIB akan membeli kat die.....

1 comment:

chinta... said...

dah lama chinta x shopping on9 ni..;)..cantik2 kan baju dia..ley cuba godek2 nih..

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™