Pages

Thursday, January 26, 2012

HSG

selalu baca kat memane blog pasal benda alah nih


Hysterosalpingogram (HSG)

  
ramai yang buat HSG, untuk cek saluran falopian kot kot la tersumbat ke tak kan???
n kalau dikatakan tidak tersumbat
insy...dalam masa 3,4 bulan lepas buat tu pasti akan preggy
tadelah sume orang, tapi dalam lingkungan 65% gitu
sebab kawan adelah  2,3 orang yang dah berjaya preggy
bile lepas buat HSG nih
tapi ada beberapa flow kene ikot sebelum proses HSG ni dibuat
agak agak kan, boleh tak terus je mintak kat doc nak buat HSG terus
die bagi tak???
hihihihihih














  p/s : sesuka hati aku aja ;p


5 comments:

eKa said...

hohoho eka pun tak tau.nak terai bt.tp takut

^^Mrs_DeaNa^^ said...

eh yke..xtaw pn.klu de blh jg nk wat..biase dgr klu org yg b'urut mmg kate cm2..tiub falopio trsumbat blh mnyebabkn air mani sush nk msuk..2 yg sush nk pgnen..ermmm

misskirokuza said...

A'a kn agak2 doc bg x!? Hihihi

Anugerah Terindah Diaries said...

hani..akk da refer doc ..step HSG ni akan buat utk cycle feb ni..tunggu peyet utk wt appoiment ari ape..takot..~

hanidatul shatira said...

eka :kan..takottt

mrs deana : tulah...kekadang kite ni ble scan biase, sume ok, tp bile buat dalam2..haaa..bru taw ape masalahhh

miss : hahah...adeke doc nk bg trus??

atd : sy bru stakat scan perut je kak..blom pon buat pape kat 'bawah' nun....takot doc tak bagi plakk....

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™