Pages

Thursday, August 11, 2011

alhamdulillah. cik p da maiiii

1st word
alhamdulillah
dua tiga hari gelisah
akhirnya datang jugak cik P
 
memang hani tunggu tunggu
sebab
hani rasa instinct memang tak menjadi bulan nih
sebab haritu kan hani berurut
dan minum air kunyit plak tu
panas....orang kata

dan yang paling buatkan hani gembira
period hani dah tak berape tingtong sangat macam dulu
kitaran dah back to normal

cycle day 29-33 paling kurang
kalini
cycle day 30
lewat sehari dari bulan lepas

alhamdulillahhhh
semoga dengan pembaikan kitaran ni
akan ada rezeki untuk hani dan suami


amin amin aminnn


3 comments:

::EIDA:: said...

Amin... ida nye still ting tong... baru lepas beberapa minggu..tak datang bulan ni pun tak pe... leh puasa penuh ! HIkhikhikhik

aTy _faRed~ said...

ngah tunggu cik P datang jugak nih... ;p

hanidatul shatira said...

eida : yeke...tape tape...doa2 bulan pose ni die lancar...huuhu

aty : harap jgn la cik p datang...bia berisi..heheeh..hani ni sbb ritu berurut..tu pasal mmg tgu cik p ni..nak tengok ting tong ke takk

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™