Pages

Tuesday, August 2, 2011

hati makin sensitif dan makin 'membusuk'....Ya Allah.............


rezeki mereka di bulan yang baik
bile la agaknya turn aku

pagi tadi
kawan baru sebulan kawen
dah preggy
perghh...


pantasssssssss



n baru baru nih
kawan yang selalu bagi tips tips kat aku
alih alih
die yang preggy

TWIN pulak tuh


Ya Allah
bila la agaknya masa yang sesuai untuk aku

hati ni makin sensitif dan semakin mengdengki dengan mereka



astagfirullah

Kau jauhkan lah perasaan hasad dengki yang membunuh iman ni Ya Allah


aku doakan semoga kawan kawan ku tu
dapat bersalin dengan baikbaik aja.....







hati ni rasa nak nangis, meraung...semua ade la...


sabar hani, sabar..insyaAllah..bulan baik ni
semoga ada rezeki untuk kau

2 comments:

::EIDA:: said...

Sabar.. Jangan ikutkan perasaan di bulan baik ni...

hanidatul shatira said...

hhhihihi...luahan perasaan je eida....tapi sentiasa doakan dorang baik baik belaka...... :)

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™