Pages

Tuesday, August 2, 2011

saya cemburu

Ya Allah
saya cemburu
saya dengki
 
dengan sape??
huhuuh,,biarlah hani je yang tahu

hati rasa nak nangis

sangat !!!!!

rasa diri ni terlalu kerdil even besaw
hahahahah


isk..sempat lagi ko nak melawak hani



hurmm......ade ke silap saye???

waaaaaaaaaaa.......


dengkinya dengan die

dengki sangat




hari hari berdoa
semoga hani dimurahkan rezeki
semoga dijauhkan dari malapetaka mu Ya Allah
semoga diri ini diberikan kesihatan yang baik baik
amin amin ya rabbal alamin


 :)

2 comments:

PUANSTOBERI said...

Darl,

Jgn gini yunk.. lagi kita pikir cani, lagi kita akan stress.
Pikir itu rezeki dia, rezeki kita dari segi lain plak.
Tkpe..jgn risau.. kita insan terpilih. Itu yg penting dan Allah tu tahu apa terbaik itu kita.

Kekda pun salu rasa camni, tp apa kita bleh buat. Org seopis yg sama kawen dgn Kekda anak da 2 pun, malahan yg kawen slps itu pun anak da 2. Mau nyer tak rasa geram. Tp akak alihkan pemikiran tu, akak kata, tkpe ko ada anak, tp ko dpt tak jalan2 tiap2 bulan, gi luar negara seme. Takde kan. (walo mmg hakikatnya tak jalan2 pun takpe, asal ada anak, tp pasti sedikit sebanyak dia pun jeles gak tgk kita jalan tetiap bulan)
So, itu rezeki dia, rezeki kita lain. Jgn sedih eh :))

*sori, rupa da buat entry plak. Hihi

hanidatul shatira said...

hurmm...sedih kak....kenapela tak sesenang dorang....\


sedih tahap meraung dah nehhh kak :(

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™