Pages

Tuesday, August 9, 2011

foot detox boleh pakai ke untuk ttc???

kelmarin
lepas berbuka
terfikir-fikir nak pakai detox footpatch balek
dulu pernah pakai
sebab nak diet
huhuhuh

alhamdulillah...agak menjadi la jugak

then mintak kebenaran en asben
untuk beli foot detox ni balek
then en asben benarkan
semalam
terus order
then terus amik sendiri foot detox tu
dan malam semalam
terus pakai

sebab utama kalini nak pakai
sebab nak hilangkan sakit tapak kaki
nak mengurut
takot...sebab dalam masa sekarang ni proses TTC
refleks ni tak bagus
kalau la ada rezeki
boleh 'jatuh'

tapi kan
pakai detox ni pon
dah bagi taw amaran awal awal
orang hamil tak boleh pakai

tapi saya yang dalam proses nak hamil ni
boleh pakai ke???
tataw hamil ke tak??
huhuhuhuh

lepas fikir punya fikir
insyaAllah
jika Allah da tuliskan ada rezeki hani bulan ni or akan datang
sebaik taw je hani hamil
hani akan stop pakai foot detox nih
cuma sekarang
niat hani nak pakai foot detox ni
sebab nak kurangkan kesakitan kat tapak kaki yang hani rasa disebabkan oleh kenaikan berat badan yang melampau

huhuhuhu
sadis plak rasanya

tapi tu lah hakikat
dah tak larat nak jenjalan jejauh
hurmm...

semalam baru hari pertama pakai
hani nak pakai selama 30 hari

mintak mintak sakit kaki tu hilang


aminn aminn aminnnn :)

6 comments:

::EIDA:: said...

Ida tak pernah pakai......

ZaNa aDieyZa said...

zana baru nak start pakai.. tgh order & tunggu stock sampai.. hihihi..

zana pun selalu sakit kaki.. mesti berat zana pun makin naik ni.. adoi!!

hanidatul shatira said...

eida : heheh....boleh cuba..hilangkan toxin dalam badan...ok la...nanti bdn tak lesu sangat


zana : yeke...hurm..salah satu faktor kot..hani dah tak tahan da sakit kaki ni..tu yang terus pakai tuuu

aTy _faRed~ said...

elok nak buang toxic dalam badan kan...:) dah lame tak pakai... tetibe rase nak beli balik ni..:)

yummy mummy said...

ada orang pakai elok..certain orang pakai tak jadi pape

hanidatul shatira said...

aty : haah....buang toksin....

yummy : tu lah..depends on ppl jugak la kotttt

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™