Pages

Wednesday, August 10, 2011

mood swing !!

Ya Allah
kenapa harini
kenapa semalam
kenape aku jadi macam tu
Ya Allah
ampunilah dosaku
en asben
ampuni dosa isterimu ini
maafkanlah isterimu ini

Astagfirullahal'azimmmmmmm

kau berikanlah aku ketenangan hati
kau bantulah aku dalam mengawal emosi ku
aku mohon pertolongan dari mu
agar aku dapat mengawal emosiku

Astagfirullahal'azmimmmm




*********************************************


maaflah kalau percakapan ni terkasar sikit
sebab hani da lama bertahan
dan tak lepas lepas

hani over stress minggu ni
mood swing
mungkin cik P nak mai
kalau ikot kiraan dari bulan lepas
ikotkan harini cik P mai
tapi kalau ikot tarikh
lagi 3 hari cik P mai

nak salahkan cik P pon
takley

sebab
ada makhluk Allah kat ofis nih
katanya kerja hampir 30 tahun
tapi buat kerja macam baru setahun kerja
hani geram sangat
nak tegur tapi fikir die senior dari kita
tapi agak agaklah
kita sengsama berjawatan sama
tolongla buat kerja awak betul betul
bukan setakat rekod surat n jadi penghantar surat
kalau ada benda benda yang awak boleh setelkan
dan memang perlu awak setelkan
BUAT LAH ~!!!!!!!!!!!!!

jangan main pas pas kerja kat orang
tolong lahh
hani da bosan kerja ngan orang macam nih
menyampah taw !!!!!
bukan berat mane pon kerja ko tuh
tu pon nak berkira kerja ke
hani malas la nak berayat kurang ajar kat sini
tapi dalam hati ni



astagfirullah

ya allah................


semoga kau membantu aku dalam setiap urusan
dan semoga akan ada insan lain yang sudi bertukar kerja dengan aku
aku dah tak tahan nak berada dalam situasi macam ni lagi

fyi, hani ada mintak pertukaran
hani dapat kat JKR
kat Maju Junction
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


tade pengganti hani kat sini dan pengarah hani tanak sain surat hani

haihh !!!

semoga ada insan lain nak ke sini




sesiapa yang berkenaan

hani minta pertukaran ke sini dengan kadar segera
untuk jawatan
 
 
 
SETIAUSAHA PEJABAT N27


sekian, terima kasih.

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™