Pages

Friday, August 5, 2011

mane nak cari wajik yang sedap???

korang taw tak???
hurmmm....now
ramai dah orang buat wajik
tapi pulut dorang kembang

huhuhuh...pastu ramai sangat buat letak durian
erkk!!


memang tak boleh masuk laa


 tengok macam gambar kat atas ni
wajik die kembang kannnnnn
hurmm...memang tak suke

dislike !!!

tapi cuba tengok gambar bawah nih

pulut die tak kembang sangat
bile makan rasa macam beras beras je pulut die
haaaaaaaaa

tu yang sedappppppppp



rasa nak buat sendiri wajik ni

tapi da banyak kali try buat
pulut mesti kembang
hurm....camane ek?????



n mane nak cari tempat yang pandaibuat nih???

1 comment:

MommyAgharr said...

Oooo..mcm tu ek nak tau wajik tu sdap ke..x sedap ye.. Susah gak nak carik org yg pndai buat wajik ni kan..

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™