Pages

Showing posts with label ewcm. Show all posts
Showing posts with label ewcm. Show all posts

Thursday, May 10, 2012

saya dah on clomid !



Assalamualaikum semua.....

lamenye tak post entry kat sini
menyendiri sekejap sebab malas nak taip....ekceli banyak story pending
tapi sebab malas nak taip so cerita tu hanya simpanan tetap je la eh

tak rajin nak review balek dah

so now nak story sikit pasal semangat TTC hani

hani da bincang dengan hubby
nak seriously berTTC semula sebab rasa macam kesian pulak kat keluarga mentua
tade cucu sampai sekarang


adeh....rasa bersalah pulak

so now, hani dah nekad
nak telan clomid tu 

hani dah jumpa gynae pada 9 Januari 2012 yang lalu dan die bagi hani clomid ni
tapi hani tak telan lagi sampai la semalam
baru ada semangat nak telan

hehehhehe

tapi hani telan waktu malam
sebab kalau ada effectnye, time tu tido...so mungkin kurangkan sikit beban nak rasai kesannya

insyaAllah.......semoga urusan dipermudahkan


yang buat hani rasa nak berTTC balik sebabnya hani pelik

sebab last month, hani memang tak fikir sangat pasal anak ni
malas nak fikir sebab rasa macam tanak sesakkan pale otak 
orang dok sebok tanya tanya, suruh sabar la bagai tu sume sebenarnye menyesakkan pale otak hani

hahaha...soriii k..bukan tak nak terima nasihat

tapi hani rasa bile korang cakap macam tu, lagi hani tensi.......so sebab tu la hani banyak diamkan diri

malas nak amik port orang......even ada yang suka nak stresskan kita pasal hal anak even kite kata kite tak kisah.....tapi die tetap suka tanya tanya.....haih


da ada anak, dah pregnant, jaga lah diri, anak anak anda k........doakan yang terbaik untuk kami yang TTC ni

tak perlu nak bangga sana sini macam diri sendiri tak pernah alami situasi TTC

maafla....ni pengakuan jujur sikit sebab jari jari ngah rajin pulak nak menaip dengan pantasnya

huhuhu....tak sia siap belajar kelas typing....


maaf sesangat andai ada yang terasa......bukan niat nak marah nak maki ape lagi nak mencaci.....semua TUAH tu dah kalian perolehi

so jangan lah nak riak even nak menunjuk dengan TUAH yang kami belum rasai




ok....ni macam dah luahan perasaan jek......xmo cerita banyak

sambung cerita balek....last month

hani perasan hani banyak dapat tanda tanda ovulation taw

dengan cramp perut, loya semua lepastu hani dapat banyak EWCM

so hani berBD macam biasa dengan asben, tak bagitaw die pon sebab hani rasa benda tu macam biasa je......dalam 3 hari jugak la hani jumpe EWCM tu.....hani mula berfikir taw


eh.....dah time ke?? subur sangat ke?? hahahahah

tapi still tak bagitaw hubby lagi sebab tanak mengharap even tak memikirkan hal tu

hani perasan EWCM tu pada cycle ke 17

lepastu, nak masuk cycle ke 30, hani still belum rasa nak period lagi even tanda tanda kebiasaannya pon tak muncul

hani pon pelik !!!! hani tak makan apa apa ubat langsung even homeopathy punye

hani buat la macam biasa sampai la last 3 days, tetibe rasa nak shishi, so hani ke toilet dan tetibe....eh....period sudaaaaaaaaaa

cuma pelik sebab satu ape tanda pon tak rasa taw taw je period

tu yang rasa ada semangat nak TTC balek tu...hehheheh

selalu hani period, hani akan rasa pening, nak muntah, perut cramp, pastu cam ulu ati tu rasa nak terbakar...huhuhu.....lebih kurang la..tak reti nak describe camne.....

hani rasa mungkin pemakanan hani kot......eh...yeke?? sbb hani da 2 bulan tak masak..hehehehe...

makan di kedai aja...........MALASnye kauuuuuu haniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


hihihih....hubby yang suh sebab die skang balek lambat jek....so die kata makan luar je la...xyah beli barang dapor...kan da jimat kat situ =p


hohoh..ok laaa
doa doakan semoga hani berjaya k !!

aminnnn

Thursday, January 12, 2012

EWCM....tak sure ye ke tak???

*ini entry menggelikan*
 
Semalam
masa nak mandi lepas balek kerja
ternampak sumthing

ohho...malas nak kisah sangat
but then masa lepas 'mengucilkan' diri
cuba kesat then ternampak ade lendiran putih
cuba pegang n ala ala jelly gitew
pastu teringat, ni white egg ke???
sebab jernih jernih gitu n cuba bertarik tarik

yawwwww
 
 hihihhhihihi...malunye nak buat entry ni tapi sebab masih belajar kan
so nak pendapat semua la

lepastu, pagi tadi
cuba lagi tengok kot kot ade lagi ke
still ade tapi dah kale putih putih, n tidak jernih lagi macam semalam

is it tanda ovulasi???

so is it the best time for laki bini berBD???


need ur opinion plishhhhhh


♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™