Pages

Showing posts with label hai-o. Show all posts
Showing posts with label hai-o. Show all posts

Tuesday, November 29, 2011

kesan pemakaian PB pada saya

ni hani copy paste je dari web orang.......sebab dalam web tu katanya kesan pakai PB ni adalah seperti di bawah, so now hani dah almost 2 weeks pakai PB.....hani honestly nak bagitaw beberapa kesan  yang telah or belum or tak menjadi kat hani,

1) Memperbetulkan aliran darah dalam tubuh. (tak berape perasan betul ke tak darah tu)
2) Meningkatkan kadar metabolisma. (same jep)
3) Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan. (hoho...tidor berkeruh gak kekadang)
4) Mengelakkan pertumbuhan bakteria.(tak dapat dipastikan)
5) Mengeluarkan peluh asid.(memang kuat peluh, tapi tataw la peluh tu asid ke alkali)
6) Mengekalkan kesegaran badan.(erkk...segar sikit..kira bangun pagi tu tak lemau sangat)
7) Mengurangkan kandungan asid dalam darah.(darah pon ada asid ke??hihiih)
8) Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.(memula  pakai sakit pinggang, pastu dah tak sakit dah)
9) Tidur lebih selesa dan nyenyak.(memula nak tidur tu tak selesa, tapi bile dah tidur memang selesa aje......ekceli hani pernah pakai korset lain sebelum tidur, tapi tak boleh sebab tak selesa, alhamdulillah, pakai PB ni, selesa la.......tidur tu rasa lagi kualiti)
10) Menghilangkan bau badan.(hurmm...tak suruh plak en asben bau badan hani, kurang ke tak?? hahhaha)
11) Menghilangkan kulat dan fungus.(hihi..entah...tak dapat taw lagi mane kulat n fungus ni berada)
12) Mengekalkan kepanasan suhu badan.(tak pernah cek suhu...hihih)
13) Menghalang pembiakan sel kanser dalam badan.(mintak mintak dijaohkan ada cancer)
14) Membetulkan sistem urat saraf dalam badan secara automatik(lagi tataw)



so, tak banyak perubahan, cuma apa yang hani perasan, baru je 2 minggu ni rasa badan tu kurang sikit berangin, n dah tak sembelit !!


yeay !!!


target pertama dah tercapai, untuk TIDAK SEMBELIT




waiting next target, perut tak buncit pulak




tak berani nak komen lelebih, sebab baru 2 minggu pakai, bersekali dengan lactolite, pagi dan sebelum tidur + maharani sekali




insy...kalau ada pape perubahan, nanti hani bagitaw lagi






ehh.....




















p/s : mentua tegu, pipi dah kurang sket tembam...ahahah pagi tadi asben tegur, lemak kat pinggang dah susut........................tapi...........................................................BERAT TAK TURUN PON!!!!!!!!!

Thursday, October 6, 2011

premium beautiful + pil maharani

kawan-kawan
nak tanya sikit
betul ke pil + pb ni boleh bantu untuk pregnancy????

nak maklumat sikit bley????

sebelum membuat keputusan

tenkiu

semua hai-o

selamat pagi semua
today nak update entry short..(erkk...tataw la short ke long...huhu..macam banyak je nak story cuma MALES)

premium beautiful
dah beli
dah pakai
waktu pakai, malam nak tidur sebab tak selesa pakai siang, rasa macam UP sangat plak..ohohoh

lacto-lite
baru dapat semalam
tak minum lagi
sebab??? takot..kite kan TTC
so takot effect nye susah nak menjadi
tapi akceli lacto-lite ni mencuci usus
dealer said, ok, tak masuk ke darah n good
nak cuba??
insy..jika ada kekuatan nanti...huhu

pil maharani
dah dapat jugak semalam
belum lagi mencuba
sebab???
dengar je wording PIL
rasa macam tak selamat je nak makan
hohooho.....
tapi ramai said, elok untuk TTC + pakai sekali ngan premium beautiful

so kesimpulannya sekarang

buat masa ni, hanya berani pakai premium beautiful je dulu + minum air zureat 
kalau tak menjadi jugak bulan ni, baru makan pil maharani n lacto-lite

berusaha, bertawakal...... :)

Tuesday, October 4, 2011

kesan awal premium beautiful pada saya

baru beberapa hari je kot hani pakai Premium Beautiful ni.....dah 2kali kepala ni berpusing.....pening sangat taw....sangat ok!

ingatkan mungkin hani salah makan or berangin....tp, sejak minum Zureat, sembelit da kurang.......

pelikk.....tadi masa mandi baru teringat, salah satu kesan PB ni memang akan sakit kepala kalau si pemakainya memang ada migrain or kerap pening.....hurmmmmmmm

ye la kot....mintak mintak tak berpanjangan la sebab sekarang ni hani cuma pakai PB ni time tido jep....

hope so usaha ini tidak separuh jalan

Wednesday, September 21, 2011

premium beautiful + pil maharani

kawan-kawan
nak tanya sikit
betul ke pil + pb ni boleh bantu untuk pregnancy????

nak maklumat sikit bley????

sebelum membuat keputusan

tenkiu

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™