Pages

Showing posts with label Vco. Show all posts
Showing posts with label Vco. Show all posts

Friday, December 14, 2012

bagus ke??

Salam semua...nak tanya la pada yang pernah ada pengalaman. Ekceli hani lately rasa macam nak jaga sikit la dalaman ni....takde r jaga sangat cuma jeles tengok orang makan segala mak nenek vitamin, collagen dan sebagainya, so terasa diri ini ingin mencuba pulak. miahahaha

ok, hani dah almost 2 months consume VCO CATALYST. so far so good. So hani teruskan. Then hani cuba minum COCOA COLLAGEN. But dalam waktu period hani stop lah....baru je beberapa packet hani minum, next after period kering hani consume balik la.

ok for now, hani makan vco dulu then selang sejam hani akan minum cocoa collagen. 

few days ago, hani beli produk SHAKLEE for kurus.hahaha...not to serious but im trying to loose sum weight.

untuk produk tu, hani kene amik LECITHIN, HERB LAX and CINCH.

Herb Lax ni makan 2 times a week..so tade pape masalah la sebab sebelum tidur kan.

sekarang hani dah consume banyak benda...

ni hani statekan untuk susunan ape yang hani makan dulu k.

first, VCO CATALYST (6.30 pagi), selang sejam, COCOA COLLAGEN (7.30 pagi), selang 2-3 jam, CINCH (10-11 pagi), selang  3 jam, LECITHIN (2.00 petang), selang 2 jam, CINCH again (4.00 petang)...selang 3-4 jam, LECITHIN again after dinner lebih kurang 7-8 malam.

and suppost before go to bed, kene amik VCO CATALYST again but hani skipped sebab rasa macam dah banyak sangat amik supplement seharian....what do u think??

hani taw rasanya lagi ramai yang banyak lagi consume produk produk kesihatan ni but persoalannya ok ke ye?? consume banyak2 macam ni or hani kene kurangkan consume produk???

any suggestion...plz drop your comment below......much appreciated !




Monday, October 15, 2012

again, new testimonial for vco catalyst

Selamat pagi....pagi isnin ni mesti ramai rasa ngantok ngantok pastu malas nak g keje pastu rasa nak cuti!
hahahaha...hani sebab cuti tinggal 5 hari...kalo tak memang dah amik dah taw..ye r..hujan kan....

hohoho...ingat tak pasal entry hani about Vco CAtalyst ritu??? klik sini

masa tu tak banyak lagi kot rasa perubahan...tapi lately ni hani perasan la kan...yang hani perasan.......

1. Period Semakin OK : Untuk makluman, period hani bukanlah kategori regular 28 hari, kalau nak tengok cycle hani, klik sini .. tapi alhamdulillah, everymonth pasti datang, tu hani jamin..hehehe harini hani masuk CD1....normally, if hani makan ubat or herba or whateva pasal kesihatan, period hani pasti akan delay 2 weeks...pasti! sebab banyak dah hani cuba produk konon untuk kesuburan or untuk regularkan period...tapi makin tak regular, so untuk Vco Catalyst ni....hani mula mencuba almost 1 month jugak la kan....Alhamdulillah, period hani tetiba je datang pagi tadi...ok....die datang on CD30. Wow...!! cam tak percaya..seriously tak percaya. Sebab ape??? last month, hani punya kesakitan tu Ya Allah..sakit sangat....nak baring je....memang sakit la...hani ni ada masa die sakit-sakit jugak kalau period tu datang...tapi entah..pagi tadi, bangun tidur pergi toilet...n jeng jeng jeng......dah period?!! wahhh...rasa tak percaya pun ada..sebab tade tanda pape pon...tak sakit..cuma ada la tender breasts sket..biasa la kan...hurmmm...nampak gayanya boleh la hani teruskan pengambilan Vco CAtalyst ni...suami pon suggest hani teruskan

2. Tiada Period Pain : haaaaaa.....ni hani tak berani nak cakap lelebih sangat sebab baru 1st month cuba kan, tapi setakat hari ni...CD1, memang tade sakit pape pon...sekadar tender breasts sket la..a week before tu hani dah rasa. Selalunya, hani akan cramp sikit kat perut, pastu sengal sengal sikit kat pinggang, tapi kalini, tade rasa pape pun.....semoga tanda-tanda macam ni kekal la....x larat la nak senggugut bagai....huhuhu...

3. Bangun Pagi Terus Segar : haaa...yang ni, suami yang perasan taw, bukan hani. Untuk makluman, hani memang bangun pagi sekitar jam 5.30 pagi setiap hari bekerja dan setiap hari, suami yang akan kejutkan hani...hahhahah....yup..memang die yang akan kejutkan hani sebab hani memang liat sangat bangun pagi, bile die kejut, hani sedar lepastu hani akan tidur balik n lepas die mandi, die akan kejutkan hani or die terus tarik hani sampai bangun..hahahaha....terukk sangattt hani ni kalo nak bangun pagi, tapi since amik Vco Catalyst ni, hani bangun jam 5.00 pagi....lepas dah terjaga tu terus tak boleh tidur dah..bayangkan eh, pernah hani bangun, tak taw nak buat ape, hani jahit manik kat baju, lepas tu hani bukak balik jahitan manik tu sebab tak jadi..hahahah..lepastu hani baca novel...adoi....jenuh paksa mata ni nak tidur balek...tak boleh...en suami la perasan semua ni...hurmm....bagus jugakk..hahaha...

4. Ruam-ruam Kecil Tumbuh Kat Muka : haaa...ni tak best !..hahaha...siyes tak suke..tapi tade la ketara sangat..ni pon kawan-kawan tegur...muka hani memang tade la naik jerawat jerawat ni, ade tu sebijik sebijik je......n umum dorang pon dah taw muka hani kategori muka xde masalah...tapi bile tiba-tiba ade 'sumthing'...kompomla semua pelik kan....ramai la jugak tegur even kakak ipar hani pun tegur muka naik bintik-bintik ruam gitu...huuhuhu....tapi dorang cakap tu tindak balas permulaan kan....entah...memula bile dah naik bintik tu, hani stopkan pengambilan sehari lepastu kurangkan sehari sebijik je....hehehe..kekadang terlupa...haa..biasa la.hani memang tak berape konsisten sangat makan ubatan ni....takpelah...hani nak tengok dalam sebulan lagi camne....sebab rasa cam tade effect pape pon..muka pon still lagi ok, xde naik jerawat...cuma bintik tu nampak kalau orang tengok or telek bebetul baru orang perasan...hihihi

5. Parut Jerawat : yang ni hani puji sikit la...hani ritu, ade la cam jerawat, kering....pastu hani kopek r...hahah..geramm kan..selalu pas kopek tu..seminggu dua minggu tanda tu still ada lagi..ni kan...dalam 2,3 days...dah xde dah tanda tu....wahh..amazing kan!!! yang tu best...heheheh




ok, setakat ni, tu je la kot buat masa ni testi yang dapat hani bagi. ekcelikan...tujuan utama hani amik Vco Catalyst ni, sebab nak pregnant ! hani perasan, memane pengamal Vco Catalyst ni, cepat sangat 'lekat'....even ada badan besau besau cam hani pon ade rezeki dorang n semua tu pengamal Vco CAtalyst ni...so, tak salah kot hani cuba memandangkan hani rasa hanya Vco Catalyst ni je yang hani rasa serasi dengan hani. Seriously, selama ni hani cuba amalkan macam-macam untuk kesihatan, semua kesannya, period tingtong...hani kalau dah usik bab period tu, memang hani takkan teruskan dah....biarlah orang cakap itu kesan permulaan la..nak baik kan balek la..ape lah...nooo!! big no! kalau dah usik kitar  period tu...hihihi

lagi satu hani pakai ni sebab nak kulit cantik !....sejak kawen ni hani tak berapa jaga kulit sangat..hahaha...tapi alhamdulilllah xde masalah...lagi satu, hani nak jaga la badan sikit, tapelah orang kata gemok pon, asal dalaman sihat sebab nak pakai lama....ye lah..since umur pon dah 26 tahun kan, hani rasa dah tiba masa untuk hani amik berat hal kesihatan ni..even tak kurus pon..nak buat camne, jenuh dah macam macam produk beli sampai beriban, tak kurus kurus gak....heheh....at least gemok pon, dalaman hani sihat..itu sudah memadai....

Alhamdulillah...setakat ni ok la...nak puji lelebih tu, cam over sangat sebab baru sebulan cuba, kang puji lelebih, next time, hampeh!..ahhahha....harap-harap tade lah...sebab setakat ni, semua kesan positif..kecuali ruam kecil tu....heeheh


n ekceli hani amik pon skip skip....tak konsisten sangat. kalau nak taw, hari ni dah 2 hari hani tak amik Vco Catalyst tu sebab tertinggal kat rumah mentua hari sabtu lepas...heheheeh....most of them suggest amik pagi after breakfast n malam before off to bed kan...hani amik ikot suke, kejap sebelum breakfast la..kejap lepas breakfast.....tapi malam, entah berape kali je hani amik..sebab lupa !...hahahahahah

oklah..panjang lebau plak rasa entry kalini, dah lame tak tulis entry pepanjang cenggini..nanti kalau ada  pape perkembangan baik or tak baik. hani inform eh...........

Monday, October 8, 2012

testimoni vco saya

dah lebih 2 minggu pakai.....tak tahu nak cakap ape perubahan yang ada sebab hani tak prihatin sangat dengan kondisi tubuh badan

tujuan utama pakai vco ni sebab nak kan kulit tu cantek..hehehe...gedik !

tapi baru 2 hari pakai, kawan kawan tegur muka naik bintik bintik...

hurmm.....n hani pon perasan perubahan tu...bintik bintik kecik but bukan jerawat

so hani assume, maybe untuk pertama kali kan...so hani bagi masa lagi

n til today, still bintik bintik wooooo..........


perlu ke hani teruskan pemakaian tu??????

cuma...cuma...cumaa....satu yang hani perasan, ada la hani kopek sikit cam jerawat kan.....tanda n kesan tu cepat hilang....tu je la kot buat masa ni kesannya


bab bintik bintik kecik kat muka tu....adoii........sadis!

Sunday, September 16, 2012

Vco catalyst

Salam Ahad semua,

Hani nak tanya sape sape pernah ada pengalaman menggunakan vco catalyst??? Share sikit....

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™