Pages

Showing posts with label kemalasan. Show all posts
Showing posts with label kemalasan. Show all posts

Thursday, October 25, 2012

LOTSA LOTSA LOTSA story nak bagitaw but......malas


heheheh

babai !

Wednesday, February 15, 2012

Wednesday, September 14, 2011

rest kejap

guys....buat masa ni hani blogwalking dulu je la ye
rasa macam tade news nak share la
or dalam kata lain
tiada story menarik perhatian bloggers
hhahahahaha

nanti hani aktif balek



p/s : missed for 6 days, pray for good news..aminnnn

Monday, August 22, 2011

Monday, June 6, 2011

blogwalking mood

mud untuk post entry dah hilang even banyak draf dah save

skang ni blogwalking je blog orang

maaf yek....

Monday, May 30, 2011

no new entry today

hari ni hani cuti
ingatkan nak kemas kemas rumah + update sikit beberapa story kat blog nih
dah simpan da storynya
tapi

tetibe pening menyerang
sangat tu taklah

tapi tak larat nak update or taip banyak banyak
so.......malas kalau dah pening pening nih



tadi pun paksa sikit sikit muntah
nak bagi lega
tapi tak jugak ~!


sori guys
ececece..berlagak macam ada orang baca entry ko hani !

perasan.....ok la...tengok la jap g kalau tetibe ok..hani update story sikit sikit yek !


Wednesday, April 20, 2011

M dah menyerang balek

selamat pagi
sambil mendengar lagu heartbreaker di henfon sambil tu jugak la tangan ni menaip
dan mulut ni 'menyumbang'kan lagu dengan penuh sumbangsih
haahhaahaha..........
adoiiiii
kenapa la kau datang disaat kerja ku banyak ditimbunkan 
kerja kerja rumah dan kerja kerja pejabat
owhhh M........
kehadiranmu amat ku tidak sukai
kenapaaaaaa.........kenapaaaaaaaaaaa
ahahahaha


maafla...entry lemau dipagi hari
hakikatnya hari hari lemau pun tapi harini lagi lemau dari hari sebelumnya
kalau la ada anugerah bagi M nih
sememangnya sayalah antara orang yang tercalon dan silap haribulan boleh memenanginya punnnnnnnnnnnnnnnnnnn




dan kalau diikutkan ye tuan puan.....
harini dan hari sebelumnya
banyak story mory yang saya nak ceritakan disini tapi kemalasan mahu membukak blog sendiri dari memblogwalking page orang
sebab saya ni suka melihat suka duka dan cerita cerita terkini, sensasi lagi mantop dari blog orang lain
hehehehehe....macam minah keypoh!!!!!!!!!

tapi itulah saya......(ecehh..konon mao jujur la neh)
saya suka blogwalking
itu hobi saya hari hari
so korang rajin rajin la buat entry best best yek...nanti saya singgaah
tapi persinggahan saya ni tak dikepohkan
saya prefer menjadi silent reader :)
wheeeeeeeeeeeeeeee



owhhh...R
berjangkitlah segera dekat dengan kuuu....
marilahhh...............marilahhhhhhhhhh

http://www.emocutez.com


Tuesday, February 22, 2011

M.A.L.A.S

SAYA MALAS !!!!!!
saya tak tahu kenapa

mungkin ini hari paling malas bagi saya diantara hari malas malas yang lain

SUMPAH!!!!

saya teramat malas hari ini


sesapa ada ubat bagi rajin???
sila bagitaw saya cepat!

sekian...



p/s : saya ngantok jugak ZzZZzzzz...

Wednesday, January 26, 2011

blog saya sudah bersawang

maaf la...mood tak berapa baik lately nak hapdet blog..hehehehe..lagi pon ingat nak update la sikit sikit today..but demam secara tiba tiba....nanti saya update lagi yek....

tenkiuu

Wednesday, October 13, 2010

bz day

bz !!!!!!!!!!!!!!!!!!

haizzzzzz.................................

Friday, July 30, 2010

harap maaf

maaf la..lame takde entry baru
malass da menyerangg
kalo diikotkan banyak nak story sbb lately banyak benda best berlaku
tapi disebabkan kemasalasan itu sudah melanda
so......later later la i story k
tu pon kalo ingat la....
hehehehehehehe

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™