Pages

Wednesday, April 20, 2011

M dah menyerang balek

selamat pagi
sambil mendengar lagu heartbreaker di henfon sambil tu jugak la tangan ni menaip
dan mulut ni 'menyumbang'kan lagu dengan penuh sumbangsih
haahhaahaha..........
adoiiiii
kenapa la kau datang disaat kerja ku banyak ditimbunkan 
kerja kerja rumah dan kerja kerja pejabat
owhhh M........
kehadiranmu amat ku tidak sukai
kenapaaaaaa.........kenapaaaaaaaaaaa
ahahahaha


maafla...entry lemau dipagi hari
hakikatnya hari hari lemau pun tapi harini lagi lemau dari hari sebelumnya
kalau la ada anugerah bagi M nih
sememangnya sayalah antara orang yang tercalon dan silap haribulan boleh memenanginya punnnnnnnnnnnnnnnnnnn




dan kalau diikutkan ye tuan puan.....
harini dan hari sebelumnya
banyak story mory yang saya nak ceritakan disini tapi kemalasan mahu membukak blog sendiri dari memblogwalking page orang
sebab saya ni suka melihat suka duka dan cerita cerita terkini, sensasi lagi mantop dari blog orang lain
hehehehehe....macam minah keypoh!!!!!!!!!

tapi itulah saya......(ecehh..konon mao jujur la neh)
saya suka blogwalking
itu hobi saya hari hari
so korang rajin rajin la buat entry best best yek...nanti saya singgaah
tapi persinggahan saya ni tak dikepohkan
saya prefer menjadi silent reader :)
wheeeeeeeeeeeeeeee



owhhh...R
berjangkitlah segera dekat dengan kuuu....
marilahhh...............marilahhhhhhhhhh

http://www.emocutez.com


No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™