Salam....banyak cerita pending yang hani tak sempat nak publish, baru story sekerat je dah takde mood....hurmm
Ekceli today, we're both cuti lagi.
Ikotkan nak hantar our comel pergi 'kasi' sebab dah menggatal..nanti die beranak, kesian shuamy..hjeheheh
Masa dah turun bawah, shuamy terserempak dengan jiran and jiran tu menyapa "cuti ke?" And shuamy pon jawab "ya"
Then shuamy tanya jiran tu, "cuti ke?" And jiran tu cakap "haah, cuti dapat baby ke lima!" Wo0OW!! Hihihi
Lepas tu kitorang pon gerak la ke destinasi yang dituju, meanwhile, shuamy tetibe je bersuara "seronok kan dapat baby? Dah la dapat baby, dapat cuti lagi"
Me?! "Hurmm..harus lah seronok"
Haih.....tetibe cam sedih plak...kesian shuamy...yelah, before die tak pernah pon bersuara about baby
But at this time tetiba kan? Maybe dah sampai naluri die nak jadi daddy..hohoho
Me?? Since dah kawen terus nak baby but.................rezeki tu Allah belom nak kasi lagi
Bila shuamy dah bersuara ni...feeling down pulak! Should I go to the gynae??? Owhmaii!!!!!!!!! Hope ada rezeki kami lepasni.... Doa2kan ye!
P/s : Tetiba rasa takot............nak story ka??? No need lah.......iits about da marriage!!!! Dang!!!!!!!!!!!!!!
Can I borrow your shoulder dear TTC'ians?? :(
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile
Ekceli today, we're both cuti lagi.
Ikotkan nak hantar our comel pergi 'kasi' sebab dah menggatal..nanti die beranak, kesian shuamy..hjeheheh
Masa dah turun bawah, shuamy terserempak dengan jiran and jiran tu menyapa "cuti ke?" And shuamy pon jawab "ya"
Then shuamy tanya jiran tu, "cuti ke?" And jiran tu cakap "haah, cuti dapat baby ke lima!" Wo0OW!! Hihihi
Lepas tu kitorang pon gerak la ke destinasi yang dituju, meanwhile, shuamy tetibe je bersuara "seronok kan dapat baby? Dah la dapat baby, dapat cuti lagi"
Me?! "Hurmm..harus lah seronok"
Haih.....tetibe cam sedih plak...kesian shuamy...yelah, before die tak pernah pon bersuara about baby
But at this time tetiba kan? Maybe dah sampai naluri die nak jadi daddy..hohoho
Me?? Since dah kawen terus nak baby but.................rezeki tu Allah belom nak kasi lagi
Bila shuamy dah bersuara ni...feeling down pulak! Should I go to the gynae??? Owhmaii!!!!!!!!! Hope ada rezeki kami lepasni.... Doa2kan ye!
P/s : Tetiba rasa takot............nak story ka??? No need lah.......iits about da marriage!!!! Dang!!!!!!!!!!!!!!
Can I borrow your shoulder dear TTC'ians?? :(
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile