lately ni, cuba untuk naturally 'membuang' sebab memang sedia maklum yang hani ni memang agak payah sikit kalau tade 'alat bantuan' untuk membuang.......n diz month, hani cuba untuk tidak menggunakan dulcolax...adoii..sakitnye la haii perot nih....x puas je nak membuang eh....tape..sabo je la.....nak bertahan selagi mampuuuuuuuuuu...adoi..minum air bebanyak pon cam tak jalan je....how????