Pages

Showing posts with label jamu susuk dara. Show all posts
Showing posts with label jamu susuk dara. Show all posts

Friday, May 11, 2012

Jamu Susuk Dara....sape pernah guna???

Assalamuaikum....

hhehe..harini hani ada gotong royong kat ofis tapi nama hani tade
n arahan dari ketua pon belum keluar lagi
so dok depan PC jap sambil sambil tengok ape yang patut



korang pernah dengar tak JAMU SUSUK DARA???

lately ni hani tengok macam makin meriah pulak orang update pasal benda nih
hani ada jugak baca testimonial yang dah menggunakannya
mostly semua kata OK!

sebab dia akan keluarkan semua sisa sisa yang tidak diperlukan dalam rahim kita

contoh yang hani faham la kan....

kalau period kite tu ade serpihan yang tak habis keluar, die akan bersihkan
n contoh lain kalau ada sisa air mani suami yang tertinggal....die akan bersihkan...


ni mengikut pemahaman hani la
 
so sekarang ni...hani rasa hani nak cuba
sebab period hani hari ke empat dah bersih
macam sikit la pulak..heheh...
 
sebab selalu dengan orang lain sampai 7-8 hari kan
 
 orang kata bile dalaman bersih, senang nak melekat
 
hurmm....ada sesape pernah cuba tak??
 
yang hani nak faham tu or inginkan orang memahamkan hani
 
benda tu kene dicucuk ke dalam kan....pastu dibiarkan dan dia akan keluarkan lebihan sisa dalam rahim
 
lepastu katanya nanti dalam 3 hari kite kene keluarkan benda tu balek
 
ade yang cakap, benda tu akan keluar sendiri.........IF DIE TAK KELUAR?????????
 
camne???
 
 
ade tak sesiapa berpengalaman.....dan boleh memahamkan hani....sebab hani memang nak cuba benda ni..
 
 
 
tolongggggggggggg eh.....ehh...ehhhh


♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™