Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts
Monday, October 10, 2011
... : Saya Buat G.A!! ===> contest TTC
kengkawan TTC semua
jums join GA nih
mane taw kot kot ade rezeki kan
simple !!
Monday, February 21, 2011
Jemari Asmara 2nd GiveAway!!
good morning uols!!
ok now hani nak rush sikit buat entry ni sebab jap lagi ada meeting
so now.....hani nak story sikit about diz entry
pagi tadi as always
hani akan bukak blog then akan tengok kat shoutmix tu
kot kot la kan ada orang tinggalkan mesej
then diz owner tinggalkn mesej kat hani
suruh join diz GA
wow!!
korang taw kan hani sekarang amat 'gila' join GA nih
so hani pon join la... (maaf...wording berulang)
dan syarat-syaratnya???
ok..korang klik kat sini
kalau malas nak tengok
hani paste kan balek yek.....

i. Terbuka kepada semua blogger yang mempunyai alamat di Malaysia
ii. Sudi-sudilah follow Jemari Asmara (DONE)
iii. Sudi-sudilah follow Asmara Collections (DONE)
iv. Sudi-sudilah masukkan Jemari Asmara & Asmara Collections dalam 'bloglist' blog anda (DONE)
v. Copy banner di atas.. letak di 'sidebar' blog anda dan n3 penyertaan anda.. serta linkkan semula ke n3 ini (DONE)
vi. Buat satu n3 penyertaan yang ringkas sahaja (jika menarik adalah satu kelebihan.. ) tidak wajib tag sesiapa, tetapi hadiah menarik menanti 'Top Referral'..
vii. Tinggalkan pada ruangan komen di n3 ini, id follower, referral anda dan link n3 penyertaan (DONE)
ii. Sudi-sudilah follow Jemari Asmara (DONE)
iii. Sudi-sudilah follow Asmara Collections (DONE)
iv. Sudi-sudilah masukkan Jemari Asmara & Asmara Collections dalam 'bloglist' blog anda (DONE)
v. Copy banner di atas.. letak di 'sidebar' blog anda dan n3 penyertaan anda.. serta linkkan semula ke n3 ini (DONE)
vi. Buat satu n3 penyertaan yang ringkas sahaja (jika menarik adalah satu kelebihan.. ) tidak wajib tag sesiapa, tetapi hadiah menarik menanti 'Top Referral'..
vii. Tinggalkan pada ruangan komen di n3 ini, id follower, referral anda dan link n3 penyertaan (DONE)
ok semuanya hani da (DONE)
tujuan utama owner ni buat GA ni :
GA ini dianjurkan sempena 3 perkara:
i. Ulang tahun perkahwinan ibu dan ayah yang ke 8 tahun hijrah pada 12 Rabiulawal 1432H
ii. Pembukaan Asmara Collections @ http:jemariasmaraonlinebiz.blogspot.com
iii. Jemari Asmara bakal berusia 3 bulan pada 23 Februari 2011
iii. Jemari Asmara bakal berusia 3 bulan pada 23 Februari 2011
Hadiah:
Hadiah adalah tajaan Asmara Collections yang akan dimaklumkan kemudian.. Asmara Collections sedang menambah koleksinya dari masa kesemasa
Pemenang:
Seramai 3 orang pemenang akan dipilih berdasarkan 3 kategori berikut-
i. Pemenang utama - pemenang akan dipilih sendiri oleh penganjur berdasarkan beberapa faktor-faktor yang dirasakan sesuai. Rajin-rajinlah intai dan jelajah Jemari Asmara ya.. rajin-rajinlah tinggalkan jejak.. dan ada beberapa segmen akan menyusul..
iii. Pemenang Lucky Draw - semua peserta layak untuk cabutan bertuah!
Tarikh tutup GA:
Tarikh tutup akan diumumkan kemudian.. Penganjur mensasarkan sekurang-kurangnya 100 penyertaan... harap-harap target tercapai!
di sebabkan dia nak ramai2 join kan...so hani nak ajak ramai2 kengkawan blog
jum kita join diz contest!!!!
hani nak tinggalkan mesej kat kengkawan sume......sila baca shoutmix anda ok!!!!
Friday, February 18, 2011
Hsue Craft 2011 Giveaway
lagi???
hahahahha...jangan marah saya yek
untuk mengisi kekosongan waktu
ececeece.....
saya pon merajinkan diri untuk join da contest
hadiah??
as always...semua best best taw
hihihihi
ok now syarat-syarat die : (copy from owner)
1. Become follower blog ini...kalau tak nak pun tak pe..terpulanglah kepada anda... (DONE)
2. Post tentang "Giveaway" ni dlm blog anda dan link kan post ni " Hsue Craft 2011 Giveaway " (DONE)
3. Masukkan link http://hsue82.blogspot.com di dalam blog list korang
@ Post pun leh jugak (DONE)
4. Last sekali...tinggalkan email,nama serta link entry yg anda telah hasilkan kat column " Ape Cerita " kat sblh kanan blog saya ni ataupun email kan terus kepada saya di lamborian_cute82@yahoo.com (DONE)
OK
semua DONE!
ni hadiah die kengkawan...
ok...babaiiiiiiiiiiiiiii..............................
me-inside out 2nd GiveAway
morning korang!
harini hani nak story about my another contest
see...now nak ter'gila' untuk join contest taw!
hihihi..besttttttt.....terisi masa lapang ni haa!!
hahahahahah
ok...contest ni hani dapat tahu masa saja saja blogwalking blog-blog kengkawan bloggers
so, terjumpa la satu entry bout diz contest
masa hani terbaca tu..hope sangat tarikh nye belum terlepas lagi
mane taw kot ada rezeki
bolehh dapat hadiahh taw
hadiah die???
sangat best!!!!!
.:. 7 hadiah utama .:.
Set 1
Tupperware Valentine Special Tumbler
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 2
Tupperware Eco Bottle
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 3
Tupperware Fruity Smoothie Collection
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 4
Tupperware Fruity Smoothie Collection
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 5
Tupperware Mug with Cover
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 6
Beauti Control from Tupperware Moisturizing Body Wash
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 7
Bathing gloves
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
7 Hadiah saguhati
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 1
Tupperware Valentine Special Tumbler
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 2
Tupperware Eco Bottle
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 3
Tupperware Fruity Smoothie Collection
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 4
Tupperware Fruity Smoothie Collection
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 5
Tupperware Mug with Cover
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 6
Beauti Control from Tupperware Moisturizing Body Wash
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
Set 7
Bathing gloves
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
7 Hadiah saguhati
Koleksi gelang tangan atau rantai dari penaja
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
best kannnnn...kann..kannnnn!!!!!
so kalau nak join....ni syarat-syarat dia...
1. Haruslah mempunyai blog sendiri. Tidak kiralah jenis apa pun, janji ada blog. (DONE)
2. Menjadi follower pada blog saya - me-inside out (DONE)
3. Menjadi follower pada blog penaja saya - Zone Bundle ChanteQ (DONE)
4. Menjadi follower pada blog penaja saya lagi satu - Zone ChanteQ Shoppe (DONE)
5. Buat satu (1) entry berkenaan dengan GiveAway ini di blog anda. (DONE)
6. Tinggalkan penyertaan anda pada ruangan comment di bawah. (DONE)
7. Letakkan picture me-inside out 2nd GiveAway pada sidebar blog anda dan linkkan terus ke post ini. (DONE)
**Keputusan adalah muktamad.**
2. Menjadi follower pada blog saya - me-inside out (DONE)
3. Menjadi follower pada blog penaja saya - Zone Bundle ChanteQ (DONE)
4. Menjadi follower pada blog penaja saya lagi satu - Zone ChanteQ Shoppe (DONE)
5. Buat satu (1) entry berkenaan dengan GiveAway ini di blog anda. (DONE)
6. Tinggalkan penyertaan anda pada ruangan comment di bawah. (DONE)
7. Letakkan picture me-inside out 2nd GiveAway pada sidebar blog anda dan linkkan terus ke post ini. (DONE)
**Keputusan adalah muktamad.**
ape lagi...jum join kawan kawan........ !!!!!!!!!!!!!!
Thursday, February 17, 2011
1st GiveAway Sayangku Faish
Assalamualaikum.....
guys...now hani nak share about diz giveaway
tadi saje saje je blogwalking dan ternampak contest nih
so hani terpanggil untuk join
korang pon jum la join skali ok!
hani makin seronok pulak sekarang join contest a.k.a giveaway nih
hehehehehe.....
now....korang pergi kat entry ni k!
.
.
.
.
(ni entry die...klik la...klik la....mane taw kot kot ada rezeki kan...hehehehe)
.
.
.
.
ok sebelum tu...korang kene tahu taw syarat syarat die
ni hani paste kan syarat syarat die from owner's blog k
(cik owner jangan mara taw!)
****(letak banner giveaway pada entry dan pastikan kat entry korang ada link terus ke entry contest nie yer)
2. Jadi follower blog Sayangku Faish.kater giveaway untuk follower kan..!(DONE)
3. Tag 1 org blogger lain atau lebih dan ensure derang tau k...(DONE)
4. Tinggalkan link entry korang kat ruangan comment entry nie.(DONE)
ok now semua dah 'DONE'
harap ada la rezeki saya yek!
hihihihi
ok now nak tag Puan Ezy
selamat mencuba jugak yek!
kite join same sameeee
p/s : Saya sudah bergelar puan : 1 MONTH and 30 DAYS
Wednesday, February 16, 2011
FIRST GA FROM DIVA'S SHOPPE
korang....
tiba-tiba sum1 yang baik hati meninggalkan link dekat shoutbox hani
dan hani dengan terbuka hati membuka link tersebut
jeng..jeng...jeng...
contest rupanya
terbuka pulak hati ni nak join contest nih
so hani nak story sikit about contest nih
syarat-syarat dia??
korang pergi kat link ni
.
.
.
.
kalau malas nak click
sini hani tepek kan sikit info about da contest ya
hihihihihi.....so??? ada faham tak???
so now hani nak tag kawan-kawan hani yang rajin blogging
okies...done semua syarat!!!
p/s : hopefully ado rezeki den!!!! hihihihih
.
.
.
.
kalau malas nak click
sini hani tepek kan sikit info about da contest ya
- korang kene jadi follower blog ni : Diva's Shoppe (done)
- korang kene jadi follower blog ni plak : Mr. & Mrs. Right's Diary (done)
- buat 1 entri ringkas pasal GA ni kat blog korang...(done)
- letak picture kat atas tu kat sidebar korang beserta LINK utk entri contest ni....(done)
- tag 5 orang rakan korang utk join contest ni...(make sure diorang tau diorang di tag!!...)(done)
- tinggalkan LINK korang kat kotak komen kat bawah ni....(done)
TARIKH PENYERTAAN BERMULA : 16 FEB 2011
TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 27 FEB 2011
hihihihihi.....so??? ada faham tak???
so now hani nak tag kawan-kawan hani yang rajin blogging
okies...done semua syarat!!!
p/s : hopefully ado rezeki den!!!! hihihihih
Subscribe to:
Posts (Atom)
