Pages

Friday, February 18, 2011

Hsue Craft 2011 Giveaway

lagi???
hahahahha...jangan marah saya yek
untuk mengisi kekosongan waktu
ececeece.....

saya pon merajinkan diri untuk join da contest
hadiah??
as always...semua best best taw

hihihihi

ok now syarat-syarat die : (copy from owner)

1. Become follower blog ini...kalau tak nak pun tak pe..terpulanglah kepada anda... (DONE)
2. Post tentang "Giveaway" ni dlm blog anda dan link kan post ni " Hsue Craft 2011 Giveaway " (DONE)
3. Masukkan link  http://hsue82.blogspot.com di dalam blog list korang
@ Post pun leh jugak (DONE)
4. Last sekali...tinggalkan email,nama serta link entry yg anda telah hasilkan kat column " Ape Cerita " kat sblh kanan blog saya ni ataupun email kan terus kepada saya di lamborian_cute82@yahoo.com  (DONE)

OK 
semua DONE!


ni hadiah die kengkawan...





ok...babaiiiiiiiiiiiiiii..............................

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™