Pages

Friday, November 22, 2013

Lama tak update. Tak taw nak update pasal apa. Banyak dah tulis tapi hanya sekadar 'draft'. Cerita tak habis. Nak story pasal TTC lagi? Belum sesuai buat masa ni sebab tiada usaha ke arah itu. Suami cakap, tunggu la next 2 years baru fikir balek, which means our marriage comes to 5 years baru die kata kita serious....ok..whatever la

Alhamdulillah atas segala kurnia. Sekarang hati makin tenang. Entah. Sebab jenis tak amik pusing kot pasal orang sekeliling. plus mulut ni pon a bit laser kalau orang 'mencantas' keseronokan masih berdua ni.Ye lah, banyak terima dorongan especially from family, relatives n friends. just get chill. sorry pada yang terkena. Sape suh carik pasal kan...huhuhu

Actually banyak nak story tapi cacamarba. hurmmmm.....

haaa....ada tak sesiapa kat sini yang taw cara nak menyimpan duit? hahahahahahah....

Pening taw! hahahah...its a setupit Q i think....bebudak pon pandai dah menyimpan...nasib ko le yek...sape suruh sopim memanjang...simpanan tak tambah-tambah. Takat tu je..hahahah...


eh...ada satu cara orang ofis ni suggest...main KUTU. Maaf ye, tataw ape singkatan bagi KUTU tu...tapi KUTU is the best way for saving kan? So, start from December ni, aku main KUTU. heheheh...tiga point setengah nama...which means setengah nama tu share ngan kawan lain. So, sebulan RM350. erkkkkk....banyak la bagi aku yang tak berduit sangat ni. 11 orang pemain. ecece..macam main bola. ye lah...dapat la membantu sikit. Rumah aku pon otw nak disiapkan. Mesti banyak lagi kene pakai duit kan. phewwww....pening la story pasal duit ni. ok la..tunggu la next entry. Ngah carik idea..... adios!

Friday, October 18, 2013

Sakit pinggang pakai PB seharian....shaklee pon miss je..heheheh...so not good!! 

Thursday, September 19, 2013

Orang yang menyakitkan hati TTC adalah orang yang pernah berTTC tapi buat2 macam x pernah n tanya perkara yang menyakitkan hati sedangkan kau pernahh mengalami situasi yang sama dengan aku. Rezeki kau Allah berikan anak walaupon tidak seawal usia perkahwinan seperti yang lain, tidak pada aku yang masih kini masih berdua. 

Tapi kau jangan lupa, anak itu tidak selamanya milik kau. Dia berkuasa tentukan segalanya. Bila da  ada anak, kau persoalkan keadaan aku macam aku lah berkuasa memberi nyawa. Ya Allah...ape jenis manusia kau ni....aku tak mendoakan yang buruk tapi aku doakan kau dapat 'petunjuk' dimana reZeki tu datang sebenarnya...


Dear ex-TTC, jangan jadi macam ni k.....cukup la manusia ni sorang..jangan tambah lagi group lupa diri...semoga kalian bertambah gembira dengan anak disisi




Sekian. 

Wednesday, September 18, 2013

I gained a lot of weight since stop being TTC'ian..so now, start over again to loose it alot!!! Alott!!!! 

N next year baru ingat nak start TTC back...

Whatever shaklee, sdii sume x jalan..hahha...mengong tol..disiplin tahap bawah tanah! Huhuu...

Thursday, September 12, 2013

Sarah Nurain

new member of the family


Assalamualaikum...............


 lil baby SARAH NURAIN

3.2kg, 6 September 2013

For the 1st time seeing you, my heart stopped! melting to the max! What a great feeling! A wonderful blessing!...love the smell of heaven...i know you'll be a good girl, good niece, good grand-daughter to us, to family as well...



 lil' sinchan..hehehe...its a unique nickname dat ur paksu gives to you.....hahahaha (please like it!).......you're the precious one in the family...please pray for your aunty yang gebu ni to give you a cousins...aLOT! hahaha....

anak kakak suami, kak ipar, wish we're the next...insyaAllah...








♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™