Pages

Monday, March 28, 2011

I miss my techik!!!

Ok..ini adalah techik saya....dijumpai sebulan yang lepas ketika kami sedang makan digerai berhampiran dengan rumah....mungkin dah suratan techik bersama kami....masa tu saya selalu cakap ngan en husben..nak baby kucing sebab gerammmmm sangat...macam da lama tak nampak baby kucing...dekat rumah mentua saya..ada RAMAI kucing tapi sume dah besar2..so now, saya da dapat ape yang saya nak...so saya mesti jaga techik baik baik...sekarang die la penyeri hidup kami.... :)

P/s : tunggu our own baby plak....bile nak jadi nih...huhuhuhu
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

♥kawan-kawan, tinggalkan link anda supaya saya mudah menjenguk page anda semula♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Hanidatul's Blog | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™